maandag 7 september 2015

JOEPIE! MIJN NIEUWE KLAS...


JOEPIE ! MIJN NIEUWE KLAS ....

De eerste week van het nieuwe schooljaar zit er reeds op!
Hier volgen wat sfeerbeelden van jullie kapoentje(s) in actie...



De eerste 2 dagen was het al feest in de klas, want we hebben de verjaardagen van Neel en Fee gevierd. Daar hoort natuurlijk een tekening voor de jarige bij.







We kleurden ook een Pimboli volgens opdracht om de achterzijde van het heen- en weerschriftje te personaliseren.













We hebben gespeeld met het nieuwe speelgoed en hebben de verschillende hoeken van onze klas grondig en van dichtbij bekeken. 






















Op het einde van de week hebben we onze boekentassen, rugzakken en trolleys van kortbij even onder de loep genomen en nu kennen we tenminste de verschillen.










Wiskundige begrippen zoals: veel, weinig, minst, meest, groot, klein enz. kwamen ook aan bod. En we bestudeerden ook de inhoud van de tassen.

Als afsluiting hebben we het interactief verhaaltje verteld van Dora's rugzak.


En volgende week is het thema: "mijn vriendjes en ik" en daarover vinden jullie later weer meer info en foto's.
Ik zie jullie dinsdagavond op de algemene ouderavond. Tot dan!